Wypalona przy pomocy lasera CNC z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 1, 5mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym. Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. Po zamomontowaniu ustępują sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR. Po zaślepieniu następuje zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika) oraz zapobiega przyszłym awariom i osadzaniu się nagaru w układzie dolotowym.
LISTA APLIKACYJNA
FIAT, ALFA, LANCIA z silnikami JTD:
- 1. 9 8V 80KM, 110KM i 115KM (FIAT BRAVO 100KM)
- 2. 4 10V 140KM i 150KM
UWAGI:
W przypadku silników spełniających normę CF3 czyli wersje 1. 9 JTD 110, 115 KM oraz 2. Jest to operacja praktycznie taka sama jak podczas chiptuningu. "Chipując" auto, wskazane jest wręcz od razu wyłączyć i zaślepić EGR, ponieważ zwiększona zostaje dynamika silnika, reakcja na pedał przyśpieszenia co powoduje iż sam EGR nie "nadąża" się zamykać przy gwałtownym przyśpieszaniu i obserwujemy zwiększone dymienie, oraz chwilowe zawahania się mocy i momentu.
Nie znalazłeś swojego modelu ??
Zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki:
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.