Pompy paliwa

Kolektor pomp paliwa 2w1 Black
0 opinii 2 zamówień

Kolektor pomp paliwowych. Pozwala na łatwe połączenie wylotów dwóch pomp Bosh 044 i pokrewnych. Szczególnie przydatny przy montażu systemu Swirl Pot. Wykonany z anodyzowanego lotnicze

Kolektor pomp paliwa 2w1 Blue
0 opinii 13 zamówień

Kolektor pomp paliwowych. Pozwala na łatwe połączenie wylotów dwóch pomp Bosh 044 i pokrewnych. Szczególnie przydatny przy montażu systemu Swirl Pot. Wykonany z anodyzowanego lotnicze

Kolektor pomp paliwa 2w1 Red
0 opinii 7 zamówień

Kolektor pomp paliwowych. Pozwala na łatwe połączenie wylotów dwóch pomp Bosh 044 i pokrewnych. Szczególnie przydatny przy montażu systemu Swirl Pot. Wykonany z anodyzowanego lotnicze

Kolektor pomp paliwa 2w1 Silver
0 opinii 6 zamówień

Kolektor pomp paliwowych. Pozwala na łatwe połączenie wylotów dwóch pomp Bosh 044 i pokrewnych. Szczególnie przydatny przy montażu systemu Swirl Pot. Wykonany z anodyzowanego lotnicze

Pompa Paliwa AEM ELECTRONICS 320lph
0 opinii 18 zamówień

Lista aplikacyjna pompy paliwa. Zestaw zawiera pompę paliwa, silikonową rurkę, opaski, filtr. Rok Marka Model Silnik 1990 - 1998 EAGLE TALON L4 2.0 ALL 199

Pompa Paliwa E85 AEM ELECTRONICS 320lph
0 opinii 16 zamówień

Lista aplikacyjna pompy paliwa. Zestaw zawiera pompę paliwa, silikonową rurkę, opaski, filtr. Rok Marka Model Silnik 1990 - 1998 EAGLE TALON L4 2.0 ALL 1993 -

Mocowanie pompy paliwowej 60mm
0 opinii 28 zamówień

Mocowanie pompy paliwowej o średnicy 60mm. Wykonane z anodyzowanego aluminium. W zestawie gumowa wkładka antywibracyjna. Pasuje do wszystkich sportowych pomp paliwa o końcówkach numeru 0

Pompa Paliwa 044 380LHP E85
0 opinii 5 zamówień

Sportowa zewnętrzna pompa paliwa 044 o wydajności 380LPH. Może pracować pojedynczo, lub w szeregu z pompą wewnętrzną. Dedykowana do mocy 750 BHP w przypadku silników wolnossących, o

Pompa Paliwa 044 380LHP E85
0 opinii 15 zamówień

Sportowa zewnętrzna pompa paliwa 044 o wydajności 380LPH. Może pracować pojedynczo, lub w szeregu z pompą wewnętrzną. Dedykowana do mocy 750 BHP w przypadku silników wolnossących, o