Wypalona przy pomocy lasera CNC z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 1, 5mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym. Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. Po zamomontowaniu ustępują sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR. Po zaślepieniu następuje zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika) oraz zapobiega przyszłym awariom i osadzaniu się nagaru w układzie dolotowym.
LISTA APLIKACYJNA
FIAT, ALFA, LANCIA z silnikami starszego typu JTD (CF2):
- 1. 9 8V 105KM
- 2. 4 10V 136KM
UWAGI:
W silnikach wersji CF2 czyli silnki 1. 9 JTD 105 KM oraz 2. 4 JTD 136 KM, gdzie zawór jest sterowany poprzez podciśnienie, możliwe jest zaślepienie zaworu recyrkulacji spalin (EGR) bez ingerencji w sterownik. Komputer nie wyświetla błędu "check engine".
Nie znalazłeś swojego modelu ??
Zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki:
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.