Wypalona przy pomocy lasera CNC z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 1, 5mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym. Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. Po zamomontowaniu ustępują sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR. Po zaślepieniu następuje zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika) oraz zapobiega przyszłym awariom i osadzaniu się nagaru w układzie dolotowym.
LISTA APLIKACYJNA
Auta grupy VAG z silnikami 1. 2 TDI, 1. 4 TDI, 1. 9 TDI, 2. 5 TDI:
VOLKSWAGEN (1991 - >):
- Lupo, Polo, Fox, Golf, New Beetle, Jetta, Bora, Vento, Passat, Caddy, Sharan, Tiguan, Touran, Transporter
AUDI (1991 - >):
- 80, A2, A3, A4, A5, A6
SKODA (1996 - >):
- Fabia, Octavia, Superb, Roomster, Yeti
SEAT (1991 - >):
- Arosa, Ibiza, Cordoba, Toledo, Leon, Alhambra, Altea
FORD (1995 - 2006):
- Galaxy (MK1, MK2) z silnikami VW
VOLVO:
- S70, V70, 850, S80 z silnikiem VW 2. 5 TDI (D5252T/AEL)
UWAGI:
Zaślepka ta służy wyłącznie zaślepieniu EGR od strony zaworu, a nie jego całkowitemu usunięciu.
Nie znalazłeś swojego modelu ??
Zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki:
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.