Blow Off Subaru WRX/STI 97-98 35/30mm HYBRID TMS [GFB]

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Hybrid T9235, z dwoma wyjściami, wraca na rynek, świętując 20 lat od wprowadzenia pierwszego na świecie zaworu blow-off z podwójnym wyjściem. Nowa wersja zaworu umożliwia konfigurację pełnego recirc, pełnej atmosfery lub 50/50, oferując szeroki zakres bezpośrednich zestawów do popularnych pojazdów, zachowując korzyści z podwójnego wentylowania w przystępnej cenie​.

O zaworze Hybrid:

Hybrid powraca, świętując 20 lat od premiery pierwszego na świecie zaworu blow-off z podwójnym wyjściem. W 1998 roku, przed erą Justina Biebera, Y2K, a nawet Google, założyciel GFB, John Adrian, był tak zirytowany, że jego nowe WRX zatrzymywało się z zaworem blow-off wyrzucającym do atmosfery, że postanowił stworzyć zawór z podwójnym portem... i tak powstał Hybrid. Był to pierwszy model flagowy nowo utworzonej firmy Go Fast Bits. Dwa porty wyrzutowe zostały umieszczone na korpusie tak, że port recirc otwierał się przed portem atmosferycznym, co pomagało zapobiegać wybuchom i zatrzymaniom w autach z czujnikiem MAF, zachowując jednocześnie charakterystyczny dźwięk blow-off przy mocniejszej jeździe. Sukces tego wynalazku był tak duży, że technologia ta została przyjęta przez prawie wszystkie inne marki BOV na rynku. Hybrid ewoluował następnie w kolejny światowy pierwszy, regulowany zawór blow-off znany jako Respons TMS, a potem w elektronicznie regulowaną wersję, Deceptor Pro. Mimo skupienia się na tych nowych produktach, Hybrid zniknął na jakiś czas z rynku, ale na 20-lecie jednego z najbardziej wpływowych BOV w świecie turbo, GFB przywraca Hybrid! Nowa wersja zaworu, z takim samym etapowym systemem wentylacji, ale teraz z możliwością konfiguracji pełnego recirc, pełnej atmosfery lub wentylacji 50/50, oraz szerokim zakresem bezpośrednich zestawów do popularnych pojazdów, oferuje wszystkie korzyści z podwójnego wentylowania w przystępnej cenie. Złap kawałek historii dla swojego auta już teraz!

Pasuje do:

  • NISSAN 300ZX Z32 VG30DETT 89-97 (uwaga: wymagane są 2 zawory)
  • NISSAN Silvia S13 2.0 SR20DET 88-94
  • NISSAN 180SX S13 2.0 SR20DET
  • NISSAN GTi-R N14 SR20DET 1990-1995 (uwaga: musi być użyta miększa sprężyna (część # 6116) lub zawór nie otworzy się prawidłowo. Alternatywnie, wąż próżniowy BOV można złączyć ze wszystkimi czterema indywidualnymi przepustnicami zamiast jednej
  • Dostępność: Wysyłka w 3 dni
  • Producent: GFB
  • Kod produktu: T9235
Wysyłka w 3 dni
971.99 zł już od / miesiąc. Oblicz ratę

Planowana wysyłka: Wysyłka: 09.05.2024
Skawina, ul. Łanowa 35F: Odbiór w sklepie: 09.05.2024



Menu