Ten system działa równolegle do fabrycznego ECU w pojazdach wyścigowych wyposażonych w OBD-II z doładowaniem, z lub bez zmiennych faz rozrządu i zapobiega ograniczeniom strojenia ze względu na skomplikowane wzorce rozrządu w fabryce.
FUNKCJE | F/IC-6 |
ILOŚĆ KANAŁÓW WTRYSKIWACZY | 6 |
ZAAWANSOWANA SYMULACJA PROCENTU UŻYCIA WTRYSKIWACZY | NIE |
KANAŁY ROZRZĄDU (WAŁKI + WAŁ) | 3 |
WYJŚCIA MAG NISKO/WYSOKO NAPIĘCIOWE | NIE |
WEJŚCIE TPS | TAK |
MAP SENSOR | TAK |
MAP (0-5V) | TAK |
WSPARCIE DLA MIERNIKA PRZEPŁYWU | NIE |
KALIBRACJA PRĘDKOŚCIOMIERZA | NIE |
REMAPOWANIE SONDY | TAK |
WEJŚCIE AFR | TAK |
OGÓLNE ZŁĄCZA MAPOWANIA 0-5V | 2 |
BOOST CONTROLLER (WYMAGA ELEKTROZAWORU AEM 30-2400) | NIE |
WEJŚCIE LOGOWANIA IAT | NIE |
LOGOWANIE PC | TAK |
WEWNĘTRZNA PAMIĘĆ LOGOWANIA | 64 Kb |
WEJŚCIE V-TEC | TAK |
CZUJNIK MAG lub HALL DLA SAMOCHODÓW HONDA | 30-1910 |
CZUJNIK MAG | 30-1911 |
MAG LUB HALL DLA SAMOCHODÓW CHRYSLER | 30-1913 |
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.