AEM F / IC-6 umożliwia zawodnikom opóźnienie zapłonu i dostarczanie dokładnych ilości paliwa do doładowanych silników wyścigowych z maksymalnie 6 cylindrami bez potrzeby przestarzałych sterowników FMU lub kontrolerów. Ten system działa równolegle do fabrycznego ECU w pojazdach wyścigowych wyposażonych w OBD-II z doładowaniem, z lub bez zmiennych faz rozrządu i zapobiega ograniczeniom strojenia ze względu na skomplikowane wzorce rozrządu w fabryce.
FUNKCJE | F/IC-6 |
ILOŚĆ KANAŁÓW WTRYSKIWACZY |
6 |
ZAAWANSOWANA SYMULACJA PROCENTU UŻYCIA WTRYSKIWACZY |
NIE |
KANAŁY ROZRZĄDU (WAŁKI + WAŁ) | 3 |
WYJŚCIA MAG NISKO/WYSOKO NAPIĘCIOWE |
NIE |
WEJŚCIE TPS | TAK |
MAP SENSOR |
TAK |
MAP (0-5V) | TAK |
WSPARCIE DLA MIERNIKA PRZEPŁYWU |
NIE |
KALIBRACJA PRĘDKOŚCIOMIERZA |
NIE |
REMAPOWANIE SONDY |
TAK |
WEJŚCIE AFR |
TAK |
OGÓLNE ZŁĄCZA MAPOWANIA 0-5V | 2 |
BOOST CONTROLLER (WYMAGA ELEKTROZAWORU AEM 30-2400) | NIE |
WEJŚCIE LOGOWANIA IAT |
NIE |
LOGOWANIE PC |
TAK |
WEWNĘTRZNA PAMIĘĆ LOGOWANIA |
64 Kb |
WEJŚCIE V-TEC | TAK |
CZUJNIK MAG lub HALL DLA SAMOCHODÓW HONDA |
30-1910 |
CZUJNIK MAG |
30-1911 |
MAG LUB HALL DLA SAMOCHODÓW CHRYSLER |
30-1913 |
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.