Komputer silnika AEM Fuel&Ignition 6 cylindrów Uniwersalny

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Sterownik zapłonu/paliwa AEM jest ekonomicznym rozwiązaniem do kontroli paliwa i zapłonu w pojazdach, które nie wymagają samodzielnego zarządzania silnikiem, w tym zmiennych mechanizmów rozrządu, takich jak VTEC, VVTi i MiVEC. Ten system działa równolegle do fabrycznego modułu sterującego, zapobiegając ograniczeniom strojenia ze względu na skomplikowane fabryczne wzorce i nie powoduje wyskoczenia CHECK'a. F / IC to jedyny system typu piggy-back, który może zmniejszyć szerokość impulsu wtryskiwacza, umożliwiając użytkownikowi napędzanie większych wtryskiwaczy, przy zachowaniu właściwych proporcji powietrze / paliwo. Ten potężny system może również wykorzystać fabryczny sygnał wtryskiwacza i pracować niezależnie, aby napędzać do sześciu (6) dodatkowych wtryskiwaczy.

Kontrola opóźnienia czasowego

Sterownik zapłonu paliwa ma możliwość opóźnienia taktowania poprzez przechwytywanie i opóźnianie wyjść z czujników wałka rozrządu i mechanizmu korbowego do silnika - bez negatywnego wpływu na aplikacje wyposażone w zmienną regulację rozrządu. Sterownik zapłonu paliwa może opóźnić działanie układu fabrycznego w oparciu o obroty silnika i wejścia obciążenia.

Kalibracja i kontrola czujnika

Sterownik zapłonu paliwa może być również użyty do ponownej kalibracji czujnika MAF, eliminując częste problemy z nieobrobionymi fabrycznymi punktami MAF.

SYSTEMY CAN-BUS NIE MAJĄ WPŁYWU

Ponieważ sterownik zapłonu paliwa działa w połączeniu z fabrycznym modułem ECU, pojazdy późnej produkcji wyposażone w system CAN-BUS zachowują funkcjonalność sterowania klimatyzacją, deską rozdzielczą i innymi elementami w sieci.

Funkcje:

  • Współpracuje z najnowszymi pojazdami OBD-II, w tym ze zmiennymi fazami rozrządu
  • Regulator czasowy zmiennych faz oparty na obrotach silnika i obciążeniu
  • Sześć (6) wejść wtryskiwaczy z symulowanym obciążeniem wtryskiwacza używanym podczas wymiany wtryskiwaczy OEM
  • Sześć (6) kontrolerów wtryskiwaczy paliwa do ponownego mapowania wyjścia ECU (+/- 100% przycinania) lub jako samodzielny dodatkowy sterownik wtryskiwacza
  • Mapy 21x17 z konfigurowalnymi punktami przerwania obciążenia i prędkości obrotowej
  • Analogowe wejście / wyjście dla ponownego mapowania MAF
  • F / IC pobiera dane z interfejsu USB komputera, co pozwala na szybkie i łatwe zmiany kalibracji
  • 64kb wbudowany rejestrator danych
  • Przetwarza wtryskiwacze o wysokiej impedancji lub wtryskiwacze o niskiej impedancji z wykorzystaniem sterownika wtryskiwaczy Peak & Hold Injector Driver Box
  • Trzy kanały opóźnienia czasowego
  • Obsługuje typy czujników MAG lub HALL
  • Na pokładzie 41PSIA (około 25PSI doładowania) czujnik ciśnienia kolektora
  • Dostępność: Niedostępny
  • Producent: AEM
  • Kod produktu: AM-30-1930
Niedostępny
3959.99 zł
-158.39 PLN z kodem TUNING
Dane przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności. Wysyłając formularz akceptujesz jej postanowienia.

Czas doręczenia Produkt niedostępny
Skawina, ul. Łanowa 35F Produkt niedostępny
Gwarancja na produkt 24 miesiące
Zwrot produktu Do 14 dni
Informujemy, że produkty producentów TurboWorks, SLIDE, Simota, ProRacing, MTuning, DEPO, D1Spec zakupione w dniach 21.11–22.11 będą wysyłane od dnia 25.11. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!



Menu