Moduł pompy paliwa Aeromotive Spur Pro 3.5 (bezszczotkowej)

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Lider na rynku układów i komponentów dostarczania paliwa, Aeromotive wprowadza swoją pierwszą serię bezszczotkowych pomp paliwowych. Bezszczotkowa pompa zębata 3,5 zapewnia wydajność pompy paliwa serii Pro, której świat zaufał i na której polegał. Teraz dostępna z najnowszym mechanizmem pompowania z przekładnią czołową i technologią silnika bezszczotkowego. Zbudowana dla utrzymującego się ciśnienia 6 bar, obsługuje przepływ z serii Pro przy wyższych ciśnieniach przy minimalnym spadku przepływu. Ta nowa bezszczotkowa pompa z zębatką czołową jest w stanie przetransportować więcej paliwa i wytrzymać wyższe ciśnienie bez awarii.

Wydajność serii Pro, której oczekujesz, a nawet więcej:

Silniki z wtryskiem paliwa: benzyna

do 2400 KM - wolnossące

do 1800 KM - turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: benzyna

Do 2600 KM - wolnossące

Do 2000 KM - turbodoładowane

Silniki z wtryskiem paliwa: E85

do 1680 KM - wolnossące

do 1260 KM - turbodoładowane

Silniki z gaźnikiem: E85

Do 1820 KM - wolnossące

Do 1400 KM - turbodoładowane

Silniki z wtryskiem paliwa: METANOL

do 840 KM - wolnossące

do 630 KM - turbodoładowane

Silniki gaźnikowe: METANOL

Do 910 KM - wolnossące

Do 700 KM - turbodoładowane

  • Port wylotowy ORB-10.
  • Wlot ORB-12 ze zintegrowanym podbieraczem i 100 mikronowym filtrem wstępnym.
  • Bezpośrednio pasuje do wszystkich zbiorników paliwa Aeromotive Stealth, 22, 56 i 75l.
  • Do zastosowań EFI należy użyć regulatora AM-13134, lub AM-13305.
  • W zastosowaniach gaźnikowych należy użyć regulatora AM-13202, lub AM-13212.
  • Zdolne do ciągłego ciśnienia roboczego 6 barów, ciśnienia szczytowego 10 barów, podstawy plus doładowania.
  • W pełni zanurzalny do niestandardowego umieszczenia w zbiorniku w zbiornikach paliwa o głębokości 10", lub ogniwach paliwowych.
  • Idealny do „przedmuchiwanych" silników gaźnikowych do 2000 KM.
  • Zmodernizuj swoją standardową pompę bezszczotkową, aby uzyskać True Variable Speed, kupując nasadkę zestawu modernizacyjnego 18047

Silniki bezszczotkowe wykorzystują czujniki do monitorowania kąta wirnika, aby zapewnić szybsze i bardziej niezawodne przesunięcie fazowe wytwarzając większy moment obrotowy i wydajność silnika. Zamiast obracania się twornika w bezszczotkowym silniku magnesy obracają się wokół twornika, a sterownik silnika zarządza przesunięciem fazowym, aby silnik obracał się pod obciążeniem (obciążenie jest związane z ciśnieniem w pompie paliwowej). Dzięki większemu momentowi obrotowemu na wat i wyższemu stosunkowi momentu obrotowego do masy silniki bezszczotkowe wytwarzają niższy poziom hałasu i zapewniają wyższą niezawodność.

Dzięki wyższemu poziomowi wydajności do ułamków sekundy, nowe bezszczotkowe pompy paliwowe Aeromotive zapewniają precyzyjną kontrolę obrotów pompy paliwowej w miarę wzrostu ciśnienia, lepiej utrzymując obroty i przepływ pompy tworząc bardziej płaską krzywą przepływu. Wąskie tolerancje powodują mniejszy pobór prądu, mniej ciepła i wydłużoną żywotność. Teraz istnieje możliwość przejścia na pompę bezszczotkową klasy premium, która zapewnia szybsze, bardziej niezawodne i nieprzerwane dostarczanie paliwa przy mniejszym zużyciu energii i potencjalnym zużyciu, lub awarii.

Ten produkt nie jest dopuszczony do sprzedaży, lub użytkowania w pojazdach z kontrolowaną emisją spalin, chyba że jest używany jako bezpośrednia część zamienna zgodna ze specyfikacjami OEM.

  • Dostępność: Niedostępny
  • Producent: AEROMOTIVE
  • Kod produktu: AM-18025
Niedostępny
8259.99 zł już od / miesiąc. Oblicz ratę
Dane przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności. Wysyłając formularz akceptujesz jej postanowienia.

Planowana wysyłka: Produkt niedostępny
Skawina, ul. Łanowa 35F: Produkt niedostępny



Menu