Aeromotive Zbiornik paliwa 56l z bezszczotkową pompą paliwa Spur 5.0 o zmiennej prędkości

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

56 litrowy wyścigowy zbiornik paliwa z bezszczotkową pompą zębatą 5.0, korkiem wlewu, wylotem ORB-10, zaworem powrotnym AN-08 i zabezpieczonym przed przewróceniem odpowietrznikiem AN-08. To ten sam projekt zbiornika paliwa, który zastosowano w Fordzie Cobra Jet, Chevy COPO Camaro i wielu samochodach MOPAR Drag Pack.

- Konstrukcja z przegrodami utrzymuje paliwo na wlocie pompy.

- Podbieracz rowkowany ze zintegrowanym filtrem wstępnym 100 mikronów.

- Wymiary: 50 cm szerokości x 45 cm długości x 25 cm wysokości

- Wydajność, której oczekujesz i nie tylko:

  • Silniki z wtryskiem paliwa (benzynowe):
  1. do 3400 KM - wolnossące
  2. do 2600 KM - turbodoładowane
  • Silniki z gaźnikiem (benzynowe):
  1. do 3600 KM - wolnossące
  2. do 2700 KM - turbodoładowane
  • Silniki z wtryskiem paliwa (E85):
  1. do 2380 KM - wolnossące
  2. do 1820 KM - turbodoładowane
  • Silniki z gaźnikiem (E85):
  1. do 2520 KM - wolnossące
  2. do 1890 KM - turbodoładowane
  • Silniki z wtryskiem paliwa (Metanol):
  1. do 1190 KM - wolnossące
  2. do 910 KM - turbodoładowane
  • Silniki z gaźnikiem (Metanol):
  1. do 1260 KM - wolnossące
  2. do 945 KM - turbodoładowane

- Lżejsza niż tradycyjna pompa z serii Pro.

- Zmniejszony pobór prądu przy wyższych ciśnieniach EFI.

- Wydłużona żywotność na metanolu i etanolu.

- Nowy zintegrowany mechanizm pompujący z zębatką czołową.

- Ciągłe ciśnienie robocze 6 bar i ciśnienie szczytowe do 10 bar, podstawa plus doładowanie.

- Zintegrowany, zewnętrzny bezszczotkowy sterownik zapewniający czystą instalację, niższy pobór paliwa i większą niezawodność.

- Port wylotowy ORB-10.

- Wymaga prostego zasilania 12 VDC do 16 VDC.

- Nie jest kompatybilny z systemami z modulacją impulsową, lub regulatorami prędkości pompy paliwa.

- Nominalny przepływ EFI - ponad 560 kg/h @ 2.7 bara, 13.5V

- Nominalny przepływ gaźnika - ponad 600 kg/h @ 0.6 bara, 13.5V

Prawdziwie zmienny regulator prędkości firmy Aeromotive oferuje zalety wbudowanego sterowania prędkością pompy za pomocą dedykowanego analogowego sygnału wejściowego 0-5V DC. Sterownik wykorzystuje naszą istniejącą technologię bezszczotkową zmniejszając przepływ paliwa podczas niskiego zapotrzebowania silnika i zmniejszając już niski pobór prądu minimalizując w ten sposób zarówno ciepło silnika, jak i wprowadzanie do środowiska naturalnego poprzez zmniejszony recykling paliwa.

Ten produkt nie jest dopuszczony do sprzedaży, lub użytkowania w pojazdach z kontrolowaną emisją spalin, chyba że jest używany jako bezpośrednia część zamienna zgodna ze specyfikacjami OEM.

  • Dostępność: Niedostępny
  • Producent: AEROMOTIVE
  • Kod produktu: AM-18392
Niedostępny
12969.99 zł już od / miesiąc. Oblicz ratę
Dane przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności. Wysyłając formularz akceptujesz jej postanowienia.

Planowana wysyłka: Produkt niedostępny
Skawina, ul. Łanowa 35F: Produkt niedostępny



Menu