Pompa paliwa Aeromotive Triple 450l/h 11-17 Mustang
Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki
System pozwala na użycie obu jednostek wysyłających OEM (po jednej na każdą stronę zbiornika). Wspornik na zespole pompy do akceptowania jednostki wysyłającej OEM (Trzeba zainstalować szybkozłączki elektryczne na przewodach zespołu nadawczego OEM). Syfon strony odbioru zbiornika (strona kierowcy) nie jest zakłócana. Korek wylotowy posiada komplet zaciskó, które muszą być podłączone do przewodów zespołu wysyłającego OEM. Wykorzystuje opatentowany syfon strumieniowy Aeromotive w połączeniu z poborem syfonu strumieniowego OEM. Wszystkie węże zbiornika wewnętrznego są zachowane. przewód syfonu strumieniowego z szybkozłączką mocowany bezpośrednio do syfonu strumieniowego Aeromotive. Syfon lotniczy przenosi paliwo przy większym natężeniu przepływu do zbiornika od strony pompy. Zaślepka wylotu wykorzystuje porty wylotowe -08 ORB dla głównego portu wylotowego, portu pomocniczego i portu powrotnego. System zachowuje wszystkie wentylacje zbiorników OEM. Oferowane warianty systemu: pojedynczy 450, podwójny 450, potrójny 450 i podwójny 340. Zakres mocy (wymuszona indukcja/wtrysk paliwa/pompa gazu) 700 KM - 2300 KM. Dwa zestawy zacisków pompy w pokrywie wylotowej, jeden zestaw do sterowania pompą główną, drugi zestaw do jednoczesnego sterowania drugą pompą/drugą i trzecią pompą.