Intercooler BMW E82 E90 E92 N54 N55 135i 335i do88

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Znaczące zalety intercoolera do88 w porównaniu z fabrycznym intercoolerem:

  • Większa objętość rdzenia: 15517 cm3 (w porównaniu z 6933 cm3), o 124% większy!
  • Większa powierzchnia chłodzenia od frontu: 1151 cm2 w porównaniu z 658 cm2, o 75% większa!
  • Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15bar/2,18psi: 498 CFM (w porównaniu z 354 CFM), o 41% wyższy!
  • Niższa temperatura powietrza po intercoolerze w tych samych warunkach: 43°C (w porównaniu z 58°C), o 15°C niższa! Zmierzono na 335xi N55, wszystko w standardzie oprócz intercoolera.

Ten intercooler został skonstruowany, aby zapewnić najlepszą wydajność chłodzenia w trudnych warunkach. Wykonany wyłącznie z aluminium z ciągłymi spawami, gwarantuje niezawodność i wytrzymałość w najbardziej wymagających sytuacjach. Zwiększona objętość rdzenia poprawia wydajność chłodzenia i obniża temperaturę dolotowego powietrza. Oczywiście, jako produkt do88, przeprowadziliśmy dokładne, rygorystyczne i ciągłe testy podczas rozwijania tego produktu, aby zapewnić najlepszą wydajność. Nie został poczyniony żaden kompromis. Ten intercooler został optymalnie dostosowany do dostępnego miejsca, aby zapewnić łatwy montaż.

Fabryczny intercooler ma szybkie złącza do obu węży. Te połączenia są zarówno ograniczające dla przepływu powietrza, jak i nie są idealne pod względem niezawodności przy wysokim doładowaniu. Fabryczny intercooler ma gumowe węże i plastikowy przewód J (przewód wyjściowy intercoolera). Przeprojektowaliśmy połączenia intercoolera na konwencjonalne połączenia węża Ø3” (76mm). Dołączamy wzmocnione węże silikonowe i aluminiowy przewód J o średnicy 2,5” (63mm) do tych połączeń. Nasz przewód J pasuje zarówno do fabrycznego przewodu ładowania, jak i do dowolnego przewodu ładowania po modyfikacji, który jest zaprojektowany do współpracy z fabrycznym plastikowym przewodem J. Wszystkie te ulepszenia przekładają się na lepsze chłodzenie, mniejszy spadek ciśnienia i znacznie bardziej niezawodną konfigurację intercoolera dla wysokich doładowań.

Jesteśmy dumni z osiągnięcia wzrostu objętości rdzenia o 124%. To zauważalna różnica. Silnik pracuje lepiej na całym zakresie obrotów i wytrzymuje powtarzające się pełne przyspieszenia bez nagrzewania się. Istnieje błędne przekonanie, że intercooler powinno się wymieniać dopiero po poważnej modyfikacji silnika. Nawet w standardowym, niemodyfikowanym samochodzie, podczas gorących dni, przy powtarzających się przyspieszeniach czy nawet podczas zwykłej jazdy w cieplejszym klimacie, silnik może generować niebezpiecznie wysokie temperatury dolotu. Wydajność chłodzenia w przypadku fabrycznego intercoolera jest w wielu przypadkach niewystarczająca, co wpływa na dostępną moc. Aby zachować obiecaną moc, konieczne jest usunięcie ciepła.

Fabryczny plastikowy przewodnik powietrza do intercoolera będzie musiał być przycięty (zobacz instrukcje), aby można było zainstal

  • Dostępność: Niedostępny
  • Producent: do88
  • Kod produktu: DO-ICM-350-S
Niedostępny
3009.99 zł już od / miesiąc. Oblicz ratę
Dane przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności. Wysyłając formularz akceptujesz jej postanowienia.

Planowana wysyłka: Produkt niedostępny
Skawina, ul. Łanowa 35F: Produkt niedostępny



Menu