Fabryczny zawór PCV (zawór odpowietrzania skrzyni korbowej) w silnikach TFSI jest dość delikatny i z czasem, zwłaszcza przy większym doładowaniu, membrana wewnątrz może ulec uszkodzeniu. Może to prowadzić do nadmiernego przedostawania się gazów olejowych do kolektora dolotowego na biegu jałowym (widoczne jako dymienie z rury wydechowej) lub do utraty ciśnienia doładowania podczas jazdy, co może powodować inne problemy.
Tradycyjnie montujemy separator oleju (catch can), aby całkowicie wyeliminować PCV i wychwytywać opary oleju z silnika.
Jeśli jednak szukasz tańszego i prostszego rozwiązania, możesz usunąć zawór PCV i skierować odpowietrzanie tylko do tylnego wylotu pokrywy zaworów, korzystając z naszego zestawu Forge Motorsport PCV Delete. W skrócie, zestaw usuwa PCV i łączy dwa wewnętrzne porty, co naśladuje działanie fabrycznego PCV podczas doładowania, ale bez delikatnych elementów, które mogą się uszkodzić. Dzięki temu kolektor dolotowy zostaje całkowicie odizolowany od pokrywy zaworów.
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.