Silnik S55 z podwójną turbosprężarką, który napędza BMW M2C / M3 / M4 F8X, posiada poziomo zamontowany chłodnicę oleju silnikowego umieszczoną pod centralnym modułem chłodzenia. Oryginalna chłodnica oleju ma rdzeń typu "tube and fin", który jest konstrukcją nieco wrażliwą, dlatego może zostać uszkodzony przez drobiny na drodze. W związku z tym, z tym typem rdzenia zamontowanego w tym miejscu, nie jest rzadkością niespodziewany wyciek oleju spowodowany małym kamieniem lub innym odpadem uderzającym w oryginalną chłodnicę oleju, co może być fatalne dla silnika.
Z naszą chłodnicą oleju o podwyższonej wydajności chcielibyśmy zaoferować znacznie bardziej trwałą konstrukcję i oczywiście jednocześnie poprawić wydajność!
Aby uzyskać dokładny model 3D dostępnego miejsca do zaprojektowania naszej chłodnicy oleju, dokonaliśmy szczegółowego skanowania 3D obszaru montażu chłodnicy oleju. Przy pomocy tego modelu 3D mogliśmy zaprojektować nową chłodnicę oleju o podwyższonej wydajności z rdzeniem typu "bar and plate", który poprawia zarówno chłodzenie, jak i wytrzymałość. Nasza konstrukcja zwiększa powierzchnię chłodzenia o 20% i objętość rdzenia o imponujące 63% w porównaniu z oryginalną chłodnicą oleju. Nasza struktura rdzenia "bar and plate" jest znacznie bardziej solidna, dzięki czemu lepiej radzi sobie z potencjalnymi drobinami na drodze, a do tego oferuje lepszą wydajność!
Znaczące zalety chłodnicy oleju silnikowego do88 (w porównaniu z oryginalnymi danymi):
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.