Wypalona przy pomocy lasera CNC z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 2mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym.
Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. Po zamomontowaniu ustępują sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR.
Po zaślepieniu następuje zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika) oraz zapobiega przyszłym awariom i osadzaniu się nagaru w układzie dolotowym.
LISTA APLIKACYJNA:
FIAT, LANCIA, ALFA ROMEO z silnikami 1. 6 JTD:
SAAB 9-3:
- 2007. 12 - > (silnik: 1. 9 TTid, Z19 DTR, A19 DTR, 180 KM)
LANCIA DELTA III:
- 2008. 09 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A2. 000, 120 KM)
- 2009. 04 - > (silnik: 1. 9 JTDM, 844 A1. 000, 190 KM)
- 2008. 09 - > (silnik: 2. 0 JTDM, 195 A5. 000, 165 KM)
FIAT BRAVO II:
- 2008. 03 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A3. 000, 105 KM)
- 2008. 03 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A2. 000, 120 KM)
ALFA ROMEO MITO:
- 2008. 09 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A2. 000, 955 A3. 000, 120 KM)
UWAGI:
Montaż częściowej zaślepki powoduje nie pojawianie się błędów silnika.
Nie znalazłeś swojego modelu ??
Zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki:
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.