Zaślepka EGR 1.6 JTDM FIAT ALFA ROMEO LANCIA SAAB

Wypalona przy pomocy lasera CNC z wysokogatunkowej blachy kwasoodpornej 0H18N9 o grubości 2mm, odpornej na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym.

Zaślepienie zaworu EGR ma na celu, uniemożliwić spalinom przedostanie się do kolektora dolotowego. Po zamomontowaniu ustępują sygnały świadczące o uszkodzeniu zaworu EGR.

Po zaślepieniu następuje zdecydowana poprawa kultury pracy silnika (powraca moc i dynamika) oraz zapobiega przyszłym awariom i osadzaniu się nagaru w układzie dolotowym.

LISTA APLIKACYJNA:


FIAT, LANCIA, ALFA ROMEO z silnikami 1. 6 JTD:

SAAB 9-3:
- 2007. 12 - > (silnik: 1. 9 TTid, Z19 DTR, A19 DTR, 180 KM)


LANCIA DELTA III:
- 2008. 09 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A2. 000, 120 KM)

- 2009. 04 - > (silnik: 1. 9 JTDM, 844 A1. 000, 190 KM)

- 2008. 09 - > (silnik: 2. 0 JTDM, 195 A5. 000, 165 KM)


FIAT BRAVO II:

- 2008. 03 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A3. 000, 105 KM)

- 2008. 03 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A2. 000, 120 KM)


ALFA ROMEO MITO:

- 2008. 09 - > (silnik: 1. 6 JTDM, 198 A2. 000, 955 A3. 000, 120 KM)

UWAGI:

Montaż częściowej zaślepki powoduje nie pojawianie się błędów silnika.

Nie znalazłeś swojego modelu ??

Zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki:


  • Dostępność: Dostępny
  • Producent: TurboWorks
  • Kod produktu: MT-EG-046
Dostępny
29.99 zł
-1.19 PLN z kodem TUNING

Czas doręczenia Dostawa we wtorek
Skawina, ul. Łanowa 35F Odbierz już w poniedziałek po 16:00
Gwarancja na produkt 24 miesiące
Zwrot produktu Do 14 dni
Informujemy, że produkty producentów TurboWorks, SLIDE, Simota, ProRacing, MTuning, DEPO, D1Spec zakupione w dniach 21.11–22.11 będą wysyłane od dnia 25.11. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!



Menu