Ecumaster EMU BLACK

Darmowa dostawa

Ecumaster EMU BLACK to najlepszy w swojej klasie uniwersalny komputer sterującym pracą silnika o zapłonie iskrowym, zaprojektowany do pracy z najbardziej zaawansowanymi i złożonymi z obecnie dostępnych silników. Jest to następca naszego sprawdzonego systemu Ecumaster EMU. Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane samochody wyścigowe, samochody drogowe, motocykle, łodzie, i stacjonarne aplikacje. EMU Black posiada bardziej wyrafinowane strategie drive-by-wire zapewniające szeroki zakres kontroli przepustnicy wraz z zaawansowanym algorytmem wiarygodności (usterki/błędu) kontroli bezpieczeństwa. Możliwości systemu wzrosną w czasie ze względu na łatwość modernizacji (bezpłatnie) firmware'u (np. nowe strategie, patern'y zapłonowe, strumienie danych CAN-Bus). 2, LSU 4. 9 lub sonda wąskopasmowa

  • 3 wejścia zapłonowe (primary, 2x wałków) Hall/VR (definiowane w oprogramowaniu)
  • 1 wejście czujnika prędkości pojazdu (Hall/VR)
  • 1 wejście czujnika Flex Fuel 
  • 3 wejścia przełączników (przełączane do masy)
  • OBSŁUGIWANE CZUJNIKI:

    • Temperatury: IAT, CLT, Oil temp. , AC evap temp.
    • Ciśnienia: oleju, paliwa (zdefiniowane charakterystyki), ciśnienia klimatyzacji
    • Lambda: LSU 4. 2(wbudowany kontroler), 4. 9(wbudowany kontroler), sonda wąskopasmowa lub zewnętrzny kontroler szerokopasmowy
    • Prędkości: czujnik prędkości pojazdu (VR/HALL), Gear sensor (czujnik bądź kalkulacja)

    ZAPŁON:

    • Wyjścia zapłonowe: 6 (dla cewek pasywnych i aktywnych - definiowalne w oprogramowaniu)
    • Wspomagane triggery: N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams/Alpine, Colt 1. 5CZT
    • Tabela kąta zapłonu: 2 tabele 16x20 (Obciążenie x obroty), rozdzielczość 0. 5 stopnia
    • Korekta zapłonu na cylinder: Tak
    • Korekcja czasu ładowania cewki w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne cewki
    • Korekcje dodatkowe : CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. enrichment

    PALIWO:

    • Wtryskiwacze: Do 8 wysoko-opornościowych wtryskiwaczy (w pełnej sekwencji)  
    • Regulacja kąta wtrysku: 0-720 stopni
    • Korekcja w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne rodzaje wtryskiwaczy
    • Strategie paliwowe: VE bazujące na algorytmie "speed density", algorytm "Alpha N"
    • Air charge temp. : Bazujące na IAT oraz CLT
    • Mapy VE: dwie 16x20 (Load x RPM), dokładność 0. 0A 125, 250, 500, 1000 kBps
    • Supportowane wyświetlacze CAN: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
    • Supportowane strumenie OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) i wiele innych. . . . .
    • Ochrona hasłem: Tak, 2 poziomy kontroli
    • Timers: Fuel, Ignition, Boost, timers controlled by virtual outputs
    • Supportowane wyświetlacze w protokole serial: AIM, RaceTechnology
    • Autotune: Tak
    • Wbudowany oscyloskop: Tak
    • Logowanie: Logowanie w czasie rzeczywistym na komputer PC, Logowanie na zewnętrzne logery w protokole serial lub CAN (np. EDL-1 Ecumaster Data Logger)
    • Dostępność: Dostępny
    • Producent: Ecumaster
    • Kod produktu: EM-EC-007
    Dostępny
    4349.99 zł
    -173.99 PLN z kodem TUNING

    Czas doręczenia Dostawa jutro
    Skawina, ul. Łanowa 35F Odbierz dziś po 16:00
    Gwarancja na produkt 24 miesiące
    Zwrot produktu Do 14 dni
    Informujemy, że produkty producentów TurboWorks, SLIDE, Simota, ProRacing, MTuning, DEPO, D1Spec zakupione w dniach 21.11–22.11 będą wysyłane od dnia 25.11. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!



    Menu