KAAZ 1.5 WAY LSD BMW E30 / E36 325/M3 , E28/34, Z3 2.8

0 opinii 2 zamówień
6040.99 zł
zawiera VAT

Tarcza sprzęgła A: 6 Tarcza sprzęgła B: 6 Sprężyny stożkowe: 2 Fabryczny moment obrotowy: 6,5-7,0 (kg-m) Kąt rampy / krzywki: 50 × 20 Dzięki zastosowaniu mechanizmu r&oac

Czas wysyłki
Dostępny na zamówienie
Kod produktu
DBW3010
Producent
KAAZ


Wyślij zapytanie
Opis produktu

Tarcza sprzęgła A: 6

Tarcza sprzęgła B: 6

Sprężyny stożkowe: 2

Fabryczny moment obrotowy: 6,5-7,0 (kg-m)

Kąt rampy / krzywki: 50 × 20

Dzięki zastosowaniu mechanizmu różnicowego (LSD) ze szperą płytkową na oba koła przekazywany jest moment obrotowy, nawet gdy jedno koło jest podniesione lub nie posiada obciążenia. Japońska firma Kaaz od lat specjalizuje się w produkcji takich szper które wykorzystywane są w rajdach, wyścigach, drifcie i samochodach ulicznych na całym świecie.

Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (szpera) to układ umożliwiający efektywniejszy rozdział momentu obrotowego przekazywanego na koła. Podczas gdy standardowy mechanizm różnicowy przekazuje napęd na koło mniej obciążone, to szpera zapobiega temu efektowi tak, aby oba koła (zwłaszcza to obciążone) napędzały samochód. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania samochód skuteczniej przyspiesza, zwłaszcza w zakrętach i na luźnych nawierzchniach, po przez wykorzystanie przyczepności dwóch kół, a nie tak, jak w standardowym mechanizmie jednego, które posiada gorszą przyczepność.

Szpery montowane są zamiast seryjnego mechanizmu różnicowego i nie wymagają żadnych przeróbek seryjnej skrzyni biegów. Dostępne są do wielu samochodów osobowych, vanów i samochodów dostawczych.

Szpery firmy Kaaz mogą być ustawione na kilka sposobów oraz z różnym napięciem wstępnym dzięki czemu można idealnie dostosować szperę do własnych potrzeb. W zależności od doboru rampy działanie szpery będzie bardziej lub mniej agresywne. Dodatkowo ustawienie napięcia wstępnego, które decyduje o sile tarcia pomiędzy płytkami może zwiększyć lub zmniejszyć ogólną siłę szpery oraz również wpłynąć na agresywność pracy mechanizmu różnicowego.

Opinie

Dodaj opinię
Zaloguj się aby dodać opinię