1,5-stopniowy mechanizm różnicowy do Nissana Skyline / 200SX / 240SX
SuperQ
Każdy mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Kaaz jest oferowany w wariancie SuperQ. Jednostki SuperQ charakteryzują się mniejszym hałasem i płynniejszą pracą, co zapewnia lepsze wrażenia z jazdy. Dzięki obróbce metalu WPC, mechanizmy różnicowe SuperQ o ograniczonym poślizgu zapewniają również lepsze odprowadzanie ciepła i dłuższą żywotność bez konieczności docierania.
Mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu Kaaz rozwiązują problemy związane z wyposażeniem fabrycznym. Produkty Kaaz są zbudowane i dostrojone, aby zapewnić większą wytrzymałość, lepszą przyczepność i większą stabilność. Rezultatem są szybsze czasy okrążeń i lepsze właściwości jezdne, gdy samochód jest pod Twoją kontrolą w ustawieniu wydajności.
Dzięki zastosowaniu mechanizmu różnicowego (LSD) ze szperą płytkową na oba koła przekazywany jest moment obrotowy, nawet gdy jedno koło jest podniesione lub nie posiada obciążenia. Japońska firma Kaaz od lat specjalizuje się w produkcji takich szper które wykorzystywane są w rajdach, wyścigach, drifcie i samochodach ulicznych na całym świecie.
Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (szpera) to układ umożliwiający efektywniejszy rozdział momentu obrotowego przekazywanego na koła. Podczas gdy standardowy mechanizm różnicowy przekazuje napęd na koło mniej obciążone, to szpera zapobiega temu efektowi tak, aby oba koła (zwłaszcza to obciążone) napędzały samochód. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania samochód skuteczniej przyspiesza, zwłaszcza w zakrętach i na luźnych nawierzchniach, po przez wykorzystanie przyczepności dwóch kół, a nie tak, jak w standardowym mechanizmie jednego, które posiada gorszą przyczepność.
Szpery montowane są zamiast seryjnego mechanizmu różnicowego i nie wymagają żadnych przeróbek seryjnej skrzyni biegów. Dostępne są do wielu samochodów osobowych, vanów i samochodów dostawczych.
Szpery firmy Kaaz mogą być ustawione na kilka sposobów oraz z różnym napięciem wstępnym dzięki czemu można idealnie dostosować szperę do własnych potrzeb. W zależności od doboru rampy działanie szpery będzie bardziej lub mniej agresywne. Dodatkowo ustawienie napięcia wstępnego, które decyduje o sile tarcia pomiędzy płytkami może zwiększyć lub zmniejszyć ogólną siłę szpery oraz również wpłynąć na agresywność pracy mechanizmu różnicowego.
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.