Katalizator sportowy FI 60 2-3L EURO 2 100 CPSI

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Katalizator sportowy wykonany ze stali nierdzewnej z wkładem metalowym dedykowany do samochodów o pojemności 2000-3000cm3

Do wyboru mamy kilka opcji gęstości komórek w katalizatorze. Do samochodów produkcji seryjnej stosuje się najczęściej katalizatory 400CPSi w silnikach benzynowych natomiast w silnikach diesla 200CPSi, przy czym w samochodach sportowych lub tuningowanych lepiej zastosować katalizator sportowy o gęstości na poziomie 100-200CPSi dla umożliwienia jak najlepszego przepływu spalin.

CPSi - cell per square inch (komórka na cal kwadratowy) - inaczej gęstość komórek w katalizatorze.

W ofercie mamy dostępne katalizatory o wkładzie ceramicznym oraz metalowym. Podstawową różnicą pomiędzy wkładem metalowym a ceramicznym jest wytrzymałość na wstrząsy - katalizator ceramiczny może się pokruszyć przy bezpośrednim uderzeniu puszki katalizatora w kamień, natomiast metalowy powinien wytrzymać. Drugą istotną różnicą jest wytrzymałość na szok temperaturowy - ceramika wytrzymuje temperaturę do 850oC natomiast metal 1300oC.

Wymiary:

  • Średnica - 60mm
  • Długość - 240-248mm
  • Szerokość/Wysokość: 122mm

Sprawdź na jaką normę potrzebujesz katalizator w tabelce poniżej:

Norma emisji
spalin
Data
wprowadzenia
DIESEL
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 09/2005
EURO 5 2009-2014
BENZYNA
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 01/2005
EURO 5 2009-2014
  • Norma emisji spalin: EURO 2
  • Gęstość kanałów: 100 CPSI
  • Dostępność: Dostępny
  • Producent: AWG
  • Kod produktu: PP-KT-0099
Dostępny
637.99 zł
-25.51 PLN z kodem TUNING

Czas doręczenia Dostawa we wtorek
Skawina, ul. Łanowa 35F Odbierz już w poniedziałek po 16:00
Gwarancja na produkt 24 miesiące
Zwrot produktu Do 14 dni
Informujemy, że produkty producentów TurboWorks, SLIDE, Simota, ProRacing, MTuning, DEPO, D1Spec zakupione w dniach 21.11–22.11 będą wysyłane od dnia 25.11. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!



Menu