To ten sam projekt zbiornika paliwa, ale o większej pojemności 75 litrów w porównaniu do zbiorników 22 litrów stosowanych w Fordzie Cobra Jet, Chevy COPO Camaro i wielu samochodach MOPAR Drag Pack.
- Konstrukcja z przegrodami utrzymuje paliwo na wlocie pompy.
- Podbieracz rowkowany ze zintegrowanym filtrem wstępnym 100 mikronów.
- Wymiary: 50 cm szerokości x 60 cm długości x 25 cm wysokości
- Wbudowany moduł nadajnika poziomu paliwa 0-90 omów
- Wydajność A1000, której oczekujesz i nie tylko:
- Lżejsza niż tradycyjna pompa z serii A1000.
- Zmniejszony pobór prądu przy wyższych ciśnieniach EFI.
- Wydłużona żywotność na metanolu i etanolu.
- Zintegrowany, zewnętrzny bezszczotkowy sterownik zapewniający czystą instalację, niższy pobór paliwa i większą niezawodność.
- Cichsza niż tradycyjna pompa A1000.
- Wymaga prostego zasilania 12 VDC do 16 VDC.
- Nie jest kompatybilny z systemami z modulacją impulsową, lub regulatorami prędkości pompy paliwa.
- Port wylotowy ORB-10.
- Nominalny przepływ EFI - ponad 300 kg/h @ 3 bary, 13. 5V
- Nominalny przepływ gaźnika - ponad 400 kg/h @ 0. 6 bara, 13. Sterownik wykorzystuje naszą istniejącą technologię bezszczotkową zmniejszając przepływ paliwa podczas niskiego zapotrzebowania silnika i zmniejszając już niski pobór prądu minimalizując w ten sposób zarówno ciepło silnika, jak i wprowadzanie do środowiska naturalnego poprzez zmniejszony recykling paliwa.
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.