Przewody zapłonowe PowerTEC CITROEN XANTIA PEUGEOT 205 405 406 1.6-2.0L 87-04 Niebieskie

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Sportowe przewody zapłonowe firmy PowerTEC.

Najwyższa jakość wykonania oraz niespotykana odporność na zabrudzenia.

Oto kilka najważniejszych cech oferowanych przewodów:

  • maksymalnie wydłużona żywotność dzięki zastosowaniu najnowszych technologii,
  • osiąga maksymalne przewodnictwo w każdych warunkach,
  • znakomita izolacja (wykonane z silikonu bardzo wysokiej jakości)
  • zapobiegającą jakimkolwiek stratą energii zapewnia bezpieczeństwo szczególnie nowszego typu silników wrażliwych na jakiekolwiek "przebicia" iskry.
  • oferują rezystancję nawet o 5 razy niższą od przewodów fabrycznych

Zestawy PowerTEC Sport są produkowane przy użyciu kabla silikonowego o średnicy 8 mm, wysokiej jakości stal nierdzewną i rdzeń Kevlar®. Elementy w stylu OE są używane w szerokim zakresie, aby zapewnić dokładne dopasowanie i prostą instalację.

Zastosowanie:

CITROEN
BERLINGO 1.8 i L (MOT XU7 JB) 90 (66) 4 1997 -
BX 16 IMAGE/MILLÉSIME 1.6 i L (MOT XU5 MK/XU5 JPZ) 90 (66) 4 1992 - 1997
EVASION 1.8 i L (MOT XU7 JP) 100 (74) 4 1996 -
JUMPER 1.6i XU5 1995 - 2000
JUMPER 2.0i XU10 1994 - 2000
JUMPER 27 C-CH 2.0 L - 2.0 i L (MOT XU10 J2C/J2U) 110 (81) 4 1994 - 2002
JUMPER 31 C-CH-M-MH   2.0 i L (MOT XU10 J2U) 110 (81) 4 1994 -
JUMPER 35 LH-MH-MS   2.0 i L (MOT XU10 J2U) 110 (81) 4 1994 -
JUMPY COMBI 1.6 i L (MOT XU5 JP/Z) 80 (59) 4 1995 -
XANTIA  1.6 i L (MOT XU5 JP/Z) 88 (65) 4 1993 - 1998
XANTIA  1.6i (8V) XU5JP 1993 -
XANTIA  1.8 i L (MOT XU7 JB) 90 (66) 4 1997 - 1998
XANTIA  1.8 i L (MOT XU7 JP) 103 (76) 4 1993 - 1998
XANTIA  1.8 i L (MOT XU7 JP4) 110 (81) 4 1995 - 1998
XSARA 1.8 i L (MOT XU7 JB/JP) 100 (74) 4 1997 - 2000
XSARA 1.8 i L (MOT XU7 JP4) 110 (81) 4 1996 - 1997
ZX 1.6 i L (MOT XU5 MK/XU5 JPZ) 89 (65) 4 1991 - 1999
ZX 1.8 i L (MOT XU7 JP/L) 103 (76) 4 1991 - 1999
ZX 1.8 i L (MOT XU7 JP4) 110 (81) 4 1996 - 1997
ZX 1.8i XU7 1991 - 1995
ZX 1.9 i L (MOT XU9 JAK/JAZ) 122 (90) 4 1993 - 1999
ZX 1.9i XU9 1991 - 1995
FIAT
DUCATO 2.0 L (MOT XU10 J2C/J2U - RFW/RFL) 110 (81) 4 1994 - 2002
DUCATO 2.0i RFL/F/W 1994 -
ULYSSE 2.0 i L (MOT LFW) 100 (74) 4 1997 - 2002
PEUGEOT
205 1.6i (PIN)  1991 - 1994
405 1.6i (DiS)  1987 -
405 1.8i (DiS)  1993 -
406 1.6iE  1996 -
406 1.8iE  1996 -
205 1.6 i L (MOT XU5 M3Z) 88 (65) 4 1991 - 1994
205 GTI CAT. 1.9 i L (MOT XU9J) 104-120 (76-88) 4 1987 - 1994
306 XT-XT AUTO 1.8 L (MOT XU7 JP) 103 (76) 4 1993 -
405 1.8 i L (MOT XU7 JP) 100 (74) 4 1991 - 1995
405 1.9 i L (MOT XU9) 109 (80) 4 1988 - 1992
405 GL-GR-SR-STYLE 1.6 i L (MOT XU5 M/XU5 JPZ) 89 (65) 4 1992 - 1995
406 1.8 i L (MOT XU7 JB) 90 (66) 4 1997 - 2004
406 1.6 SL 1.6 i L (MOT XU5 JP) 90 (66) 4 1996 - 2004
406 1.8 SL-SR 1.8 i L (MOT XU7 JP4/L/L3) 112 (82) 4 1996 -
BOXER 2.0 L - 2.0 i L (MOT XU10 J2C/J2U)    4 1994 - 2002
BOXER 2.0i  1994 -
EXPERT 2.0i  1995 -
PARTNER 1.8 (MOT XU7JB)    4 1997 -
  • Dostępność: Niedostępny
  • Producent: PowerTEC
  • Kod produktu: PT-IL-084-B
Niedostępny
177.99 zł
Dane przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności. Wysyłając formularz akceptujesz jej postanowienia.

Planowana wysyłka: Produkt niedostępny
Skawina, ul. Łanowa 35F: Produkt niedostępny



Menu