Intercooler BMW F80 F82 F83 F87 M2 M3 M4 S55 do88

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Silnik turbo S55, który napędza BMW M2C / M3 / M4 F8X, używa górnego, chłodzonego wodą intercoolera zamiast "zwykłego" intercoolera chłodzonego powietrzem. Chłodziwo w tym systemie ma swój własny, oddzielny obieg chłodzenia składający się z dwóch równolegle podłączonych chłodnic i pompy. Większa z tych dwóch równolegle podłączonych chłodnic znajduje się z przodu centralnego modułu chłodzenia, druga mniejsza znajduje się z przodu prawej strony nadkola.

Obniżenie temperatury wody w tym obwodzie jest równoznaczne z poprawą chłodzenia powietrza dolotowego (niższa temperatura IAT). Z tego powodu ważne jest, aby w tym systemie mieć chłodnice o wysokiej wydajności, aby utrzymać jak najniższą i stabilną temperaturę IAT podczas intensywnej jazdy. Podczas wszystkich testów, które przeprowadziliśmy podczas rozwijania naszej całej gamy produktów BMW F8X M2C/M3/M4, wyraźnie widać, jak szczytowa moc jest bezpośrednio związana z temperaturą IAT (temperatura powietrza dolotowego).

Projektując naszą ulepszoną chłodnicę, zaczęliśmy od skanowania 3D przodu centralnego modułu chłodzenia naszego M3 Competition. Dało nam to dokładny model 3D dostępnego miejsca do rozbudowy rdzenia. Ponieważ ta chłodnica jest umieszczona z przodu centralnego modułu chłodzenia, zoptymalizowaliśmy powierzchnię czołową / grubość / specyfikację żeber, aby maksymalnie zwiększyć wydajność chłodzenia, ale jednocześnie pozwolić na dostateczny przepływ powietrza dla innych komponentów chłodzenia za nią. Kluczowe jest zaprojektowanie chłodnicy umieszczonej przed innymi z punktu widzenia systemu, zamiast tylko optymalizować jedną część, pozostawiając inne przegrzewające się z powodu niewystarczającego przepływu powietrza.

Nasza końcowa konstrukcja to 32mm gruby rdzeń z pojedynczym rzędem kanałów. Zachowaliśmy układ przepływu OE, który pozwala płynowi chłodzącemu przepływać przez rdzeń dwa razy przed wyjściem z chłodnicy. Nasz projekt zwiększa wysokość rdzenia o 166mm i grubość o 5mm, co łącznie daje wzrost powierzchni czołowej o 48% i objętości rdzenia o imponujących 75%.

Te ulepszenia w naszych testach zaowocowały obniżeniem temperatury IAT o 5°C w połączeniu z naszym ulepszonym bocznym radiatorem.

Cała ta ciężka praca przekłada się na produkt, który w ten czy inny sposób naprawdę zwiększy wydajność Twojego pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to standardowy samochód, czy mocno zmodyfikowany potwór! Na torze, na ulicy, na pasie startowym, ta chłodnica będzie Twoim prawdziwym towarzyszem!

Znaczące zalety chłodnicy do88 (w porównaniu z fabrycznymi danymi):

  • Większa objętość rdzenia: 8498cm3 (w porównaniu z 4843cm3), o 75% większa!
  • Większa powierzchnia czołowa: 2656cm2 (w porównaniu z 1794cm2), o 48% większa!
  • Niższa temperatura powietrza po intercoolerze w tych samych warunkach: 34°C (w porównaniu z 39°C), o 5°C niższa!*
  • Wysoko wydajny rdzeń o wysokości żeber 7mm o wielokanałowej konstrukcji.
  • Wielokanałowe rurki rdzenia.

Zestaw pasuje do:

BMW M2 Competition

  • Model years: 2019-2020
  • Model: F87

BMW M3 / M3 Competition

  • Model years: 2015-2018
  • Model: F80

BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS

  • Model years: 2015-2020
  • Model: F82 F83
  • Dostępność: Wysyłka w 7 dni
  • Producent: do88
  • Kod produktu: DO-WC-350
Wysyłka w 7 dni
2259.99 zł
-90.39 PLN z kodem TUNING

Czas doręczenia Wysyłka: 27.11.2024
Skawina, ul. Łanowa 35F Odbiór w sklepie: 27.11.2024
Gwarancja na produkt 24 miesiące
Zwrot produktu Do 14 dni



Alternatywny produkt
Menu