Intercooler BMW F80 F82 F83 M3 M4 do88

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Silnik turbo S55, który napędza BMW M3 / M4 F8X, używa górnego, chłodzonego wodą intercoolera zamiast "zwykłego" intercoolera chłodzonego powietrzem. Płyn chłodzący w tym systemie ma swój własny, oddzielny obieg chłodzenia składający się z dwóch równolegle połączonych chłodnic i pompy. Większa z tych dwóch równolegle połączonych chłodnic znajduje się z przodu centralnego modułu chłodzenia, druga mniejsza znajduje się przed prawym nadkolem.

Obniżenie temperatury wody w tym obwodzie jest bezpośrednio równoznaczne z poprawą chłodzenia powietrza dolotowego (niższa temperatura IAT). Z tego powodu ważne jest, aby w tym systemie mieć chłodnice o wysokiej wydajności, aby utrzymać jak najniższą i stabilną temperaturę IAT podczas intensywnej jazdy. Podczas wszystkich testów, które przeprowadziliśmy podczas rozwijania naszej całej gamy produktów BMW F8X M3 / M4, wyraźnie widać, jak szczytowa moc jest bezpośrednio związana z temperaturą IAT (temperatura powietrza dolotowego).

Projektując naszą ulepszoną chłodnicę o wysokiej wydajności, rozpoczęliśmy od 3D-skanowania przestrzeni przed prawym nadkolem naszego M3 Competition zarówno z osłoną zderzaka, jak i bez niej. Dało nam to dokładny model 3D dostępnego miejsca do zbudowania naszej chłodnicy. Odkryliśmy, że rozmiar tej chłodnicy można znacznie zwiększyć zarówno w obszarze czołowym, jak i grubości, jeśli zaprojektujemy również nowe przewodzenie powietrza między chłodnicą a osłoną zderzaka.

Nasza ostateczna konstrukcja ma 68 mm grubości rdzeń z dwoma rzędami wielokanałowych rurek. Zachowaliśmy fabryczny styl przepływu jednoprzebiegowego. Nasza konstrukcja zwiększa zarówno wysokość, jak i grubość rdzenia o 28 mm, co w sumie daje wzrost powierzchni czołowej o 18% i objętości rdzenia o imponujących 100%. Aby było możliwe zainstalowanie tej masywnej chłodnicy, zaprojektowaliśmy piękne przewodzenie powietrza z włókna węglowego, które jest produkowane z materiału prepeg w procesie autoklawu. Nasza chłodnica ma łatwą instalację z fabrycznymi przewodami chłodzenia.

Te ulepszenia w naszych testach zaowocowały obniżeniem temperatury IAT o 5°C w połączeniu z naszym ulepszonym bocznym montażem chłodnicy.

Cała ta ciężka praca przekłada się na produkt, który w ten czy inny sposób naprawdę zwiększy wydajność Twojego pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to standardowy samochód, czy mocno zmodyfikowany potwór! Na torze, na ulicy, na pasie startowym, ta chłodnica będzie Twoim prawdziwym towarzyszem!

Znaczące zalety chłodnicy do88 (liczby porównawcze do fabrycznych):

  • Większa objętość rdzenia: 3393cm3 (1693cm3), większa o 100%!
  • Większa powierzchnia czołowa: 499cm2 (423cm2), większa o 18%!
  • Niższa temperatura powietrza po intercoolerze w tych samych warunkach: 34°C

Zestaw pasuje do:

BMW M3 / M3 Competition

  • Model years: 2015-2018
  • Model: F80

BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS

  • Model years: 2015-2020
  • Model: F82 F83
  • Dostępność: Wysyłka w 7 dni
  • Producent: do88
  • Kod produktu: DO-WC-360
Wysyłka w 7 dni
3169.99 zł
-126.79 PLN z kodem TUNING

Czas doręczenia Wysyłka: 27.11.2024
Skawina, ul. Łanowa 35F Odbiór w sklepie: 27.11.2024
Gwarancja na produkt 24 miesiące
Zwrot produktu Do 14 dni



Menu