Nie jest teraz tajemnicą, że FK8 z trudem utrzymuje temperaturę swoich płynów na właściwym poziomie. W Mishimoto zdecydowano się zdjąć część ciepła z K20C1 za pomocą zestawu chłodnic oleju Honda Civic Type R Direct-Fit. Honda fabrycznie wyposażyła ten silnik w płytę chłodzącą olej w układzie ciecz-ciecz. Podczas normalnej jazdy w trybie fabrycznym, może to utrzymać właściwą temperaturę oleju. Jednakże, po wprowadzeniu CTR do środowiska, do którego był przeznaczony, lub po dodaniu agresywnej melodii, ten silnik fabryczny nie jest w stanie nadążyć.
Zestaw Mishimoto Direct-Fit Oil Cooler Kit ułatwia pracę z tym silnikiem seryjnym poprzez dodanie 19-rzędowej chłodnicy powietrza, która wykorzystuje rzeźbiony i aerodynamiczny przedni zderzak FK8 do obniżenia temperatury oleju o 15°C. Chłodnica ta jest utrzymywana na miejscu przez parę specjalnych uchwytów, zaprojektowanych tak aby utrzymać prawidłowy przepływ powietrza przez przednie koło. Olej Civic's jest bezpiecznie transportowany do i z chłodnicy za pomocą solidnych linek plecionych ze stali nierdzewnej z trwałymi złączkami -AN. Zestaw chłodnicy oleju Honda Civic typ R 2017+ jest dostępny jako zestaw termostatyczny eliminujący możliwość przechłodzenia oraz z opcją chłodnicy srebrnej lub czarnej.
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.