Używany jest do blokowania tylnych kół poprzez połączenie z układem hamulcowym. Produkt głównie stosowany do aut w motorsporcie m. in. Drift, Rajdy, KJS, świetna alternatywa dla samochód służących jako daily, na deszcz czy śnieg. Ze względu na krótką "dźwignię" wymaga włożenia nieco więcej siły niż jak to jest w przypadku pionowych ręcznych z dłuższą rączką.
DO HAMULCA DOŁĄCZANA JEST ŁATWO MONTOWALNA I DEMONTOWALNA PRZEDŁUŻKA aby nie wzbudzała niepotrzebnego zainteresowania i czyniła hamulec pionowym.
Stosowany jest również do stworzenia niezależnego, dodatkowego układu hamulcowego. Zalecany montaż na osobnych zaciskach.
Produkt zawiera w sobie otwory montażowe i pasuje w oryginalne otwory w tunelu.
UWAGA! Hamulec nie posiada zapadki, podczas montażu w niektórych wersjach wyposażenia może wystąpić potrzeba drobnego podcięcia plastików wewnętrznych w tunelu. Nie ma to wpływu na wygląd tunelu z zewnątrz.
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.