Pompa wysokiego ciśnienia paliwa APR 2.0TFSI EA888 Golf 7 Audi S3 8V

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

Pompa paliwa APR HPFP zwiększa maksymalną ilość dostarczanego paliwa o 37% względem oryginalnej pompy. Dzięki temu układ paliwowy jest w stanie zapewnić wystarczającą ilość paliwa potrzebną do uzyskania dużych mocy. Efekt osiągany jest poprzez większenie pojemności skokowej oraz zachowaniu najwyższych tolerancji. W testowanym B9 2.9T udało się uzyskać dodatkowe 37KM oraz 67Nm momentu obrotowego przy Stage 1.

Jak działa bezpośredni wtrysk?

Pompa paliwa w zbiorniku paliwa dostarcza paliwo do HPFP pod ciśnieniem 4-6 bar. Ciśnienie jest następnie podnoszone do maksymalnie 200 bar za pomocą HPFP. Następnie paliwo pod wysokim ciśnieniem dostarczane jest do wtryskiwaczy, które bezpośrednio rozpylają paliwo do cylindrów.

Problem z seryjnym osprzętem

Objętość paliwa, którą pompa wysokiego ciśnienia może przemieścić jest bezpośrednio związana z skokiem wałka rozrządu oraz prędkością obrotową silnika. Pompa napędzana jest poprzez krzywkę na wałku rozrządu. Zastosowanie większej turbosprężarki oraz użycie etanolu mogą obciążyć ten układ zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów gdy ilość paliwa jest mniejsza.

Rozwiązanie APR

Drastycznie zwiększamy objętość paliwa, które pompa wysokiego ciśnienia może dostarczać w każdym zakresie obrotów silnika - zwiększając pojemnośc HPFP. Osiągamy to poprzez większenie średnicy otworu wewnętrznego cylindra pompy. Głównym celem jest zwiększenie ilości dostępnego paliwa co pozwala utrzymać stałe ciśnienie nawet w najbardziej wymagających sytuacjach.

Najwyższej jakości komponenty oraz ekstremalne tolerancje

Elementy wewnętrzne pompy wysokiego ciśnienia muszą być obrabiane z zachwaniem najwyższych tolerancji oraz składane w czystym środowisku - w przeciwnym razie pompa może łatwo ulec awarii. Tolerancje w APR HPFP to 0,00004" - 0,00005". Tłok i cylinder wykonane są z certyfikowanej stali nierdzewnej która poddawana jest obróbce cieplnej.

Specyfikacja

  • Zwiększona ilość dostarczanego paliwa o 37%
  • Zachowanie wysokiego ciśnienia w niskich i średnich partiach obrotów silnika
  • Przetestowane i sprawdzone przed wysyłką
  • Zestaw do przebudowy pompy, kompletna pompa ma oznaczenie MS100144
  • Idealnie dobrana sprężyna
  • Tytanowy uchwyt
  • Certyfikowane materiały
  • Dostępność: Dostępny na zamówienie
  • Producent: APR
  • Kod produktu: MS100143
Dostępny na zamówienie
4619.99 zł
-184.79 PLN z kodem TUNING

Czas doręczenia zapytaj o dostępność
Skawina, ul. Łanowa 35F zapytaj o dostępność
Gwarancja na produkt 24 miesiące
Zwrot produktu Do 14 dni
Informujemy, że produkty producentów TurboWorks, SLIDE, Simota, ProRacing, MTuning, DEPO, D1Spec zakupione w dniach 21.11–22.11 będą wysyłane od dnia 25.11. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!



Menu