Uniwersalny Blow Off SV52 High Performance Racing [GFB]

Darmowa dostawa
Ostatnie sztuki

GFB wyprzedza konkurencję w wyścigu o stworzenie najbardziej kompaktowego i najwydajniejszego zaworu upustowego (Blow Off Valve) - model SV52 mierzy zaledwie 86 mm wysokości (razem z dołączonym adapterem spawalniczym), jest krótszy o 10 mm od najbliższego konkurenta, a jednocześnie oferuje lepszy przepływ!

Kluczowe cechy zaworu upustowego dla silnika z wysokim stopniem doładowania:

  • Wytrzymałość na ciśnienie do 300 psi (ok. 20.7 bar)!
  • Wysoka wydajność przepływu, przewyższająca wszystkie inne produkty w swojej klasie!
  • Kompaktowe wymiary umożliwiające montaż w komorze silnika, 10 mm krótszy od najbliższego konkurenta!
  • Dożywotnia gwarancja!

Wytrzymałość jest ważna; Z uwagi na to, że zawór o tak wysokim przepływie będzie używany w silnikach z wysokim doładowaniem, model SV52 wyróżnia się również w tej kategorii, oferując zdumiewające ciśnienie doładowania na poziomie 300 psi (ok. 20.7 bar)!

Model SV52 zawiera również 2 sprężyny PLUS system regulacji napięcia wstępnego sprężyny, co pozwala dostosować go do optymalnej reakcji na gaz i regeneracji doładowania po zmianie biegów, bez konieczności korzystania z kosztownego podejścia prób i błędów przy zakupie dodatkowych sprężyn.

Nadaje się do silników z podciśnieniem kolektora w zakresie 5-22inHg (17-74.5kPa, 2.5-11psi vacuum)

Budowa: Unikatowa wytrzymałość na ciśnienie modelu SV52 zaczyna się od jednolitego projektu korpusu, obrabianego na maszynie CNC z jednego kawałka aluminium, co zapewnia wytrzymałość bez dodawania niepotrzebnej masy.

Tłok: Anodyzowane cylindry tłokowe tworzą wyjątkowo twarde i niskotarciowe powierzchnie, po których ślizga się jednolity aluminiowy tłok o średnicy 52,5 mm, a będzie to kontynuowane przez niezliczone cykle. Zawiera układ uszczelek o-ring z Vitonu, unikatowy dla GFB.

Projekt: Dlaczego używamy tłoka zamiast bardziej popularnego projektu z membraną? Głównym czynnikiem jest wytrzymałość i niezawodność, czego membrana po prostu nie może zaoferować w środowisku wysokiego doładowania BOV. Membrany mają swoje miejsce (używamy ich w naszych zaworach upustowych), ponieważ oferują niskie tarcie i dobrą zdolność uszczelniania. Jednak rolowana membrana jest zaprojektowana tak, aby otrzymać netto ciśnienie po jednej stronie, co efektywnie "nadmuchuje" ją na ścianach komory, w której się znajduje, dokładnie tak, jak jest używana w zaworze upustowym.

  • Dostępność: Wysyłka w 3 dni
  • Producent: GFB
  • Kod produktu: T9052
Wysyłka w 3 dni
1449.99 zł
-57.99 PLN z kodem TUNING

Czas doręczenia Wysyłka: 27.11.2024
Skawina, ul. Łanowa 35F Odbiór w sklepie: 27.11.2024
Gwarancja na produkt 24 miesiące
Zwrot produktu Do 14 dni
Informujemy, że produkty producentów TurboWorks, SLIDE, Simota, ProRacing, MTuning, DEPO, D1Spec zakupione w dniach 21.11–22.11 będą wysyłane od dnia 25.11. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!



Menu