Seria RM od BC Racing zawiera wysokiej jakości, regulowane monotube odwrócone amortyzatory z przodu lub z przodu i tyłu, w zależności od pojazdu. Amortyzatory RM oferują większość funkcji serii BR, ale z dodatkową korzyścią odwróconej jednostki amortyzatora. Odwrócenie jednostki amortyzatora przynosi szereg korzyści, takich jak zmniejszenie masy nieresorowanej i oddalenie kluczowego płynu amortyzatora od szkodliwych źródeł ciepła, aby uniknąć przegrzewania, co może powodować zanik tłumienia podczas ekstremalnego użytkowania na torze.
Zmniejszenie masy nieresorowanej poprzez przeniesienie oleju i zbiornika gazu z piasty i przymocowanie go do obudowy. Lżejsze koło i piasta, które swobodnie poruszają się w odpowiedzi na nierówności drogi, zapewniają większą przyczepność podczas jazdy po nierównej nawierzchni. Wysoka masa nieresorowana może prowadzić do podskakiwania kół na nierównej nawierzchni i pogorszenia jakości jazdy oraz ostatecznego prowadzenia, ponieważ wszystko, co utrudnia zawieszeniu utrzymanie kontaktu między drogą a oponą, będzie szkodziło wydajności samochodu.
Przez odwrócenie oleju i gazu zbiornik jest oddalony od piasty. Zmniejsza to ilość przewodzonego ciepła przenoszonego z układu hamulcowego do piasty, a następnie do amortyzatora, a następnie do gazu i oleju. Ponieważ olej i gaz się nagrzewają, ich właściwości zmieniają się, co wpływa na charakterystykę tłumienia zawieszenia. Dzięki utrzymaniu temperatury gazu i oleju na niskim poziomie, zawieszenie BC Racing RM utrzymuje bardziej stałe wskaźniki tłumienia, co skutkuje lepszą wydajnością zawieszenia i ostatecznie pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów.
Duża 42-milimetrowa tuleja amortyzatora i odwrócony design nadają odwróconym jednostkom amortyzatora znacznie większą wytrzymałość i odporność na boczne obciążenia. Poprzez zmniejszenie elastyczności jednostki odwrócone RM prowadzą do bardziej konsekwentnej geometrii kierowniczej, co skutkuje bardziej przewidywalnym i responsywnym prowadzeniem.
Platforma sprężyny dolnej zawieszenia BC Racing jest regulowana. Pozwala to na ustawienie samochodu pod względem wagi narożnikowej, aby osiągnąć idealną równowagę i zapewnić maksymalną wydajność opony. Samochód musi równomiernie obciążać każdą oponę na osi, więc obie przednie opony muszą być równomiernie obciążane, podobnie jak obie tylne. Zapewnia to, że obie opony równomiernie pracują podczas zakręcania, co zwiększa ogólną przyczepność, maksymalizuje prędkość zakrętu i skraca czasy okrążeń.
Wysokość jazdy jest określana przez pozycję dolnego mocowania zawieszenia. Mocowanie można nakręcać w górę i w dół na korpusie amortyzatora, aby uzyskać pełny zakres regulacji. Ponieważ wysokość jazdy jest określana przez regulowane dolne mocowanie, a nie przez platformę sprężynową, zachowujesz pełny skok amortyzatora niezależnie od wysokości jazdy.
Seria zawieszeń RM oferuje 30-stopniową regulację tłumienia, która łączy zarówno odbicie, jak i sprężanie w jednym regulatorze dla prostoty i łatwości użycia. Ta regulowana funkcja pozwala precyzyjnie dostosować pojazd do odpowiednich warunków. Poprzez dostosowanie tłumienia przedniego i tylnego można dostosować sposób prowadzenia samochodu. Zwiększenie siły tłumienia
Model przeznaczony do: Mitsubishi Eclipse 06-11 DK4A
BC Racing to renomowany producent zawieszeń, który specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji. Firma jest znana na całym świecie z wysokiej jakości produktów, które są wykorzystywane zarówno w profesjonalnych wyścigach, jak i w codziennym użytkowaniu. Dążąc do doskonałości, BC Racing nieustannie inwestuje w badania i rozwój, aby zapewnić swoim klientom najlepsze produkty na rynku.
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.