JRspec GT2860RS BB to turbosprężarka zbudowana w oparciu o wysokiej jakości łożyska kulkowe firmy NSK (dual ball bearings, made in Japan) znajdująca szerokie zastosowanie w tuningu.
Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2300km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych.
Zastosowane Hybrid Ceramic ball bearings wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe, a nawet klasyczny ball bearing - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.
Wydajność: do 380HP
Zastosowanie: 1.4-3.0l
Łożyska: Hybrid Ceramic dual ball bearings (zależnie od partii made in Japan/Germany)
Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)
Wirnik ssący: inducer 54mm, exducer 60mm
Wirnik wydechowy: 54mm
Muszla wydechowa: AR .64, flansza T25
Wastegate wewnętrzny, turbo zawiera aktuator
Turbosprężarka składana w UE !!!
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.