JRspec GTX3582R+ BB (GTX3587R) to turbosprężarka zbudowana w oparciu o wysokiej jakości łożyska kulkowe firmy NSK (dual ball bearings, made in Japan) oraz powiększone aż o 5mm w stosunku do seryjnego, kute koło kompresji CNC (billet wheel), pozwalająca uzyskać znacznie większe moce z silnika przy podobnym spoolu do zwykłej wersji. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane łożyska kulkowe wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.
Wydajność: do 850HP
Zastosowanie: 2.0-4.5l
Łożyska: dual ball bearings (NSK made in Japan)
Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)
Wirnik ssący: inducer 63mm, exducer 87mm
Wirnik wydechowy: 68mm
Turbosprężarka składana w UE !!!
Flansza kolektora i AR - T3 .82, Flansza downpipe - 4-bolt
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.