JRspec GTX2871R JB to turbosprężarka zbudowana w oparciu o wysokiej jakości łożyska ślizgowe (floating bearings, made in japan), znajdująca szerokie zastosowanie w tuningu. Kute koło kompresji CNC (billet wheel), pozwalająca uzyskać znacznie większe moce z silnika przy podobnym spoolu do zwykłej wersji. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane łożyska kulkowe wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe - niezwylke przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.
Wydajność: do 500HP
Zastosowanie: 1.6-2.5l
Łożyska: floating bearings (made in Japan)
Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 1.6mm przy 5B)
Wirnik ssący: inducer 52mm, exducer 74mm
Wirnik wydechowy: 54mm
Muszla wydechowa: AR .64, flansza T25
Wastegate wewnętrzny, turbo zawiera aktuator
Turbosprężarka składana w UE !!!
Wybrana promocja obowiązuje w kategoriach:
Mogą obowiązywać ograniczenia, promocje nie łączą się. Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem.